صنایع هوای فشرده تبریز یکی از بزرگترین مرکز کمپرسورسازی در سطح خاورمیانه
 کمپرسور های هوای فشرده تبریز

کمپرسور های هوای فشرده تبریز

ویژگی مختلف کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو تک مرحله ای با ظرفیت 1/5 الی 50 مترمکعب بر دقیقه با فشار کاری 7 الی 13 بار

قدمت در سابقه

تعهد در خدمات

کیفیت در تولید

ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از هر اقدامی با مشاورین متخصص در زمینه کمپرسورهای هوای فشرده بصورت کاملا رایگان ارتباط داشته باشید و از نظرات و پیشنهادات ارزنده آنها استفاده نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم نهایی را گرفته و بهره مند گردید

اميد است با تلاش روز افزون دست اندر كاران شركت و همكاري مشتريان گرامي روز به روز به كيفيت محصولات توليدي شركت افزوده شده و بتوانيم رضايت خاطر خريداران محترم را جلب نمائيم .

تا 80٪ از هزینه‌های کمپرسور هوا اسکرو از هزینه‌های برق تشکیل شده است، شما بهترین تنظیمات را می‌خواهید. توجه داشته باشید که استفاده از اینورتر این کاهش هزینه کمک میکند. اولین گام برای ارزیابی راه‌حل مناسب، تعیین فشار و جریان مورد نیاز برای برنامه شماست. شرکت هوای فشرده تبریز جهت همراهی شما و مشاوره رایگان در کنار شماست.

این راهنمای مختصر هدف دارد به شما کمک کند تا بهتر درک کنید با چه چیزهایی در ارتباط با هزینه‌های کل عملیاتی یک کمپرسور هوا روبرو خواهید شد. البته نیازهای هر فرد متفاوت است و اهمیت دارد که این موضوع را در نظر بگیرید هنگام تعیین راه‌حل مناسب برای کسب و کارتان

اپراتورها و کارکنان نگهداری را به طور صحیح آموزش دهید و آنان را روی اجرای صحیح و روال‌های نگهداری صحیح برای کمپرسورهای هوای میانبر آشنا سازید. عملیات و نگهداری مناسب می‌تواند عمر مفید کمپرسور را تمدید کند و عملکرد ایمن و بهینه را تضمین کند.

کمپرسور ویژگی اسکرو هوای فشرده تبریز