صنایع هوای فشرده تبریز یکی از بزرگترین مرکز کمپرسورسازی در سطح خاورمیانه
 کی پمپ باد پیستونی را به کمپرسور اسکرو ارتقا دهیم؟

کی پمپ باد پیستونی را به کمپرسور اسکرو ارتقا دهیم؟

کی پمپ باد پیستونی را به کمپرسور اسکرو ارتقا دهیم؟

اگر از کمپرسور هوای پیستونی برای برنامه های خود استفاده می کنید، ممکن است بخواهید به تجهیزات کمپرسور اسکرو ارتقا دهید. در حالی که ماشین‌های پیستونی به دلیل هزینه سرمایه‌گذاری پایین و مکانیک ساده محبوب هستند، از نظر خروجی هوا و فناوری محدود هستند.

به طور کلی، کمپرسورهای هوا اسکروی پیچیده تر، کارآمدتر هستند و می توانند سطوح فشار هوای بالاتری تولید کنند. این کاهش مصرف برق به پیشرفت ابزارهای نظارت اختیاری نسبت داده می شود.

از آنجایی که حداقل 80 درصد از هزینه های عملیاتی کمپرسور هوا مربوط به مصرف برق است، می توانید با تعویض تجهیزات پیستونی خود در هزینه صرفه جویی کنید. البته، برنامه هایی وجود دارد که منطقی باشد به استفاده از کمپرسور هوای پیستونی ادامه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کاربردهای کمپرسور هوای پیستونی
مزایای کمپرسور اسکرو
انتخاب بین کمپرسورهای پیستونی و اسکرو
کاربردهای کمپرسور هوای پیستونی


اگر بیرون در سایت های ساختمانی یا سایر برنامه های مرتبط کار می کنید، می توان برخی از ماشین های پیستونی را حمل کرد. علاوه بر این، این کمپرسورهای هوا به دلیل قابل حمل و کوچکی خود در فضاهای کوچک قرار می گیرند. این چیدمان فشرده آنها را برای دفاتر بدون فضای تجهیزات بزرگ ایده آل می کند.

ما همچنین یک کمپرسور پیستونی بدون روغن را ارائه می دهیم که برای کاربردهایی که به هوای تمیز و بدون آلودگی نیاز دارند، کار می کند. ایده آل برای پزشکی، مواد غذایی، الکترونیک، نساجی، و مواد شیمیایی، این دستگاه پیشرفته ترین کمپرسور پیستونی ما است.

علاوه بر انواع قابل حمل و بدون روغن، اکثر کمپرسورهای هوای پیستونی اساساً یکسان هستند. موتور پیستونی ساده آنها نگهداری آنها را آسان می کند. با این حال، آنها از نظر زمان اجرا و سطوح فشار محدود هستند.

برخی از دستگاه ها پس از 4 ساعت استفاده باید خاموش شوند. اگر تقاضای هوای بیشتری نیاز دارید، توصیه می شود آن را به یک دستگاه کمپرسور اسکرو ارتقا دهید.
در واقع، برخی از مدل ها تا 35 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کنند. این راندمان بالا با استفاده از موتورهای درایو مستقیم و فناوری اینورتر که برای کمپرسورهای پیستونی در دسترس نیست امکان پذیر است.

انتخاب بین کمپرسورهای پیستونی و اسکرو

اگر با کاربردهای صنعتی بزرگ کار نمی کنید، کمپرسور پیستونی ممکن است بهترین گزینه باشد. با این حال، همانطور که اشاره شد، مزایای بسیاری از ماشین های کمپرسور اسکرو وجود دارد که آنها را به یک تصمیم هوشمند تبدیل می کند.

هزینه سرمایه گذاری اولیه ممکن است باعث شود کمپرسورهای پیستونی جذاب تر به نظر برسند. در این مثال، ارزش کلی هزینه های عملیاتی طول عمر را دارد.

در حالی که کمپرسورهای پیستونی واقعی به قطعات کمتری نیاز دارند، ما در شرکت هوای فشرده تبریز نگهداری از ماشین کمپرسور اسکرو را آسان کرده‌ایم. ما با تمام تجهیزات خود از بهترین مواد و قطعات استفاده می کنیم.

یکی از مواردی که منطقی است تنظیمات پیستون خود را ارتقا دهید این است که از بیش از یک دستگاه برای یک فرایند استفاده می کنید. در این مورد، شما احتمالاً از افزایش کارایی و در عین حال کاهش سایش دستگاه بهره مند خواهید شد.

ما می توانیم شما را در مسیر درست راهنمایی کنیم
امیدواریم این راهنما به شما کمک کند درک کنید که چه زمانی کارکردن کمپرسور پیستونی در مقابل تجهیزات اسکرو منطقی است. اگر هنوز در مورد راه حل مناسب خود تصمیم ندارید، تیم ما می تواند به شما کمک کند.

ما به طور کلی توصیه می کنیم هر 10 سال یک بار تنظیمات خود را بررسی کنید. این توصیه بر اساس طول عمر نیست، بلکه بر اساس زمانی است که نوآوری‌های جدیدی معرفی می‌شوند که می‌توانند به طور معناداری برای عملکرد شما مفید باشند.

امروز می توانید با تیم فنی شرکت هوای فشرده تبریز تماس بگیرید تا یک مرور کلی در مورد آن دریافت کنید